سیستم اتوماسیون اداری

سیستم اتوماسیون اداری

اتوماسیون اداری سیستم اتوماسیون اداری یک سیستم یکپارچه از سخت افزارها،نرم افزارها و شبکه ها تشکیل شده است که همه اینها در کنار هم به پیشرفت روند کار کمک به سزایی می‌کنند.

یک سیستم اتوماسیون اداری با انجام یکسری کارهای معمولی و روتین به کاهش نیاز به نیروی انسانی کمک می‌کند و هزینه ها را تاحدود زیادی کاهش می‌دهد و بهره وری را افزایش می‌دهد. اکثر اوقات میش آمده است که افراد برای انجام امور اداری ساعتها وقت صرف کرده اند و از بخشی به بخش دیگر رفته اند و این باعث شده است که انجام امور آنان به تعویق بیوفتد،سیستم اتوماسیون اداری این کمک را افراد می‌کند تا از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری شود. ویژگی های سیستم اتوماسیون اداری:

_ سیستم اتوماسیون اداری فرایند پیشرفته ای است که از تجهیزات و سیستم‌های ارتباطی تشکيل شده است. _ امکان یکپارچه سازی بسته های نرم افزاری و ادغام آنها. _ سیستم اتوماسیون اداری یک سیستم اطلاعاتی چندمنظوره است. _ افراد و کارها را درگیر و ادغام می‌کند. _ استفاده از آن از طریق رایانه میباشد. دلیل نیاز سازمانها به سیستم اتوماسیون اداری: _ فراموش نشدن کارها _ امکان حضور فیزیکی مداوم _ دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان _ مدیریت یکپارچه مجموعه های سازمان وظایف سیستم اتوماسیون اداری: _ ذخیره سازی اطلاعات:مهمترین بخش ادارات که باعث انجام روند کاری می‌شود اطلاعات است و ذخیره سازی آن در پایگاه داده ها کمک شایانی به یک سازمان میکند. _ پردازش داده ها:دادها به صورت های مختلف و چند رسانه‌ای هستند و از متن، صوت و تصویر تشکیل شده اند و یک سیستم اتوماسیون اداری باید امکان پردازش هریک از آنان را داشته باشد. سازمان‌هایی که امروزه با توجه به زیاد شدن اطلاعات نیازمند استفاده از اتوماسیون اداری هستند عبارتند از: _ بانک‌ها برای انجام امور بانکی _ دانشگاه ها برای انجام امور دانشگاهی و دانشجویی _ مراکز و شعب بیمه امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

درباره اتوماسیون اداری ره رایان
یک سیستم اتوماسیون اداری مناسب می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شرکت شما باشد و مقدار زیادی در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کند. سیستم اتوماسیون اداری ره رایان نرم‌افزاری است قابل اعتماد، کاربرپسند، مبتنی بر وب و سازگار با تلفن همراه شما که امکان ذخیره‌سازی، اشتراک‌گذاری، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات و اسناد سازمانی را در بستری ایمن برای سازمان‌ شما فراهم می‌کند.
نقشه
ارتباط با ما
آدرس:
تهران، بزرگراه نواب، جنب متروی نواب، برج اداری سهیل، طبقه 9، واحد 901
تلفن:
4 - 66381421 - 021
WhatsApp:
09904663890
Telegram:
Rahrayan_Support
ساعات کاری:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر
کلیه حقوق برای wikicrm.ir محفوظ است.